Klantenservice

Heeft u een vraag over het Kitten en Lijmen assortiment in onze webshop of over uw bestelling? De kans is groot dat uw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Komt u ergens niet uit of is uw vraag onbeantwoord? Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Vul hieronder het contactformulier in. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 16.00 uur.

Bedrijfsgegevens

Kittenenlijmen.nl
Hitzumerweg 7
8806 KE Achlum

Tel: 0517 745080
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 05081196
Btw-nummer: NL815868911B01 

Neem contact op

FAQ

1. Bestellen en betalen
1.1. Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt in onze webshop veilig, gemakkelijk en snel uw bestelling plaatsen. Graag leggen wij uit hoe het werkt. Bestellen doet u in 4 eenvoudige stappen:

1. Plaats uw artikel(en)

Heeft u gevonden wat u zocht? Druk dan groene bestelknop om het artikel in uw digitale winkelmandje te plaatsen. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. 

U kunt in uw winkelmand het aantal aanpassen als meerdere stuks wilt bestellen. Wilt u een artikel verwijderen uit uw winkelmand? Klik dan op het kruisje.

2. Kies voor bezorgen of afhalen

Bent u uitgewinkeld? Kies dan in uw winkelmand of u uw bestelling wilt laten bezorgen of dat u deze komt afhalen. Klik vervolgens op 'verder naar gegevens'.

3. Bestellen met óf zonder account

U kunt bij Bostikshop zowel met als zonder account bestellen. Heeft u een account? Dan gaat het bestellen veel sneller en kunt u gemakkelijk een herhaalbestelling doen en facturen terugvinden.

Nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, dan hebben we nog wel enkele gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden u aan een account te maken, want dat heeft heel veel voordelen. Gelukkig gaat dat heel makkelijk.

4. Controleren en betalen

Kies de betaalmethode die u wenst te gebruiken. 

U ziet nu het besteloverzicht. Klopt alles wat er staat?

Zo ja, dan kunt u veilig betalen en de bestelling afronden. Wij houden u vervolgens op de hoogte van uw bestelling.

1.2. Kan ik een bestelling aan jullie doorgeven?

Heeft u een zakelijk account bij ons? Dan kunt u ook uw bestelling per e-mail, chat of telefonie doorgeven. Wij zullen de bestelling voor u verwerken. U ontvangt dan een factuur van ons en houden u op de hoogte van uw bestelling. Wel zo gemakkelijk.

Maak nu gratis een zakelijk account aan.

1.3. Hoe kan ik een herhaalbestelling doorgeven?

Wilt u een eerdere bestelling opnieuw plaatsen? Dat kan gemakkelijk in uw Bostikshop account. 

  1. Meld u aan door bovenaan de website op 'Inloggen' te klikken. Vul vervolgens uw e-mailadres en wachtwoord in.
  2. U bent nu in uw dashboard beland. Ga naar 'Mijn bestellingen'.
  3. Druk op 'Bekijken' bij de bestelling die u opnieuw wilt plaatsen.
  4. U ziet nu de details van de bestelling. Onderaan klikt u op de knop 'Opnieuw bestellen'. 
  5. De bestelling wordt nu doorgestuurd naar uw winkelwagen. Doorloop de stappen en rond de bestelling af.

Wij sturen u tot slot nog een e-mailbevestiging van de nieuwe bestelling en houden u uiteraard op de hoogte.

1.4. Mijn betaling is mislukt of geweigerd. Wat nu?

Mijn iDeal betaling is mislukt

Wanneer uw iDeal betaling mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van uw betaalrekening. Is dit niet het geval, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected]

Mijn creditcardbetaling is mislukt 

Wanneer u tijdens uw betaling via creditcard per ongeluk het scherm wegklikt, onderbroken wordt of mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van de creditcardrekening. Is het bedrag niet afgeschreven, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van de creditcard rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact met ons op.

Creditcardbetaling beveiliging

Wij hebben creditcard betalingen extra beveiligd om fraude te voorkomen. Dit gebeurt middels de 3D Secure technologie van uw creditcard. 3D Secure betalingen zijn creditcard-transacties waarbij de kaarthouder niet alleen het kaartnummer, maar ook een code of wachtwoord moet invullen. Dit voorkomt de kans op fraude (transacties die worden verricht met een gestolen kaart). 

Krijgt u een foutmelding bij uw creditcard betaling? Neem dan contact op met uw bank of selecteer tijdens het afrekenen een andere betaalmethode.

 

Mijn betaling wordt onterecht geweigerd

Soms worden een betaling geweigerd, terwijl al uw ingevoerde gegevens kloppen. Dit kan komen doordat uw betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt. Helaas komt fraude geregeld voor en daarom worden betalingen goed gecontroleerd en het risico op fraude ingeschat. Zo wordt het risico op fraude hoger ingeschat bij een creditcard uit een ander land dan waarvan u de bestelling plaatst, of wanneer er al een aantal betaalpogingen achter elkaar zijn mislukt. Dit komt namelijk vaak voor bij de wijze waarop fraudeurs te werk gaan.

We kunnen dit helaas niet altijd voorkomen, maar wel voor u oplossen! Lukt het u niet meer om de betaling af te ronden? Neem dan contact met ons op en we zoeken voor u uit waar het misgaat en zorgen het opgelost wordt.

1.5. Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen wij deze vaak nog voor u wijzigen of annuleren. 

Heeft u de e-mail met track & trace al ontvangen?

U heeft de verzendbevestiging met track & trace code nog niet ontvangen? Neem contact met ons op via de chat of telefoon. Wellicht kunnen wij uw bestelling dan nog voor u wijzigen en dezelfde dag verzenden.

Is de bezorger al bij u langs geweest?

  • Nee? Dan kunt u het pakket weigeren. Wij krijgen dan het pakket retour en nemen contact met u op.
  • Ja? Geen probleem, meld uw retour aan via de retourpagina. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is bij ons kosteloos.
2. Bezorging en verzending
2.1. Kan mijn bestelling met spoed geleverd worden?

Ja, dat kan als u tijdens het afrekenen de verzendoptie 'Same Day Delivery' selecteert. Het is daarbij van belang dat u de bestelling voor 11.15 voltooid. Uw bestelling wordt dan dezelfde dag tussen 18.00 uur en 22.00 uur bij u afgeleverd!

Bestelt u zakelijk in grotere volumes? Dan kunnen wij uw bestelling veelal voor 08.30 bezorgen op uw (project)locatie. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

2.2. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Mits op voorraad, versturen wij de artikelen die u op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, dezelfde dag nog. U heeft uw bestelling veelal de volgende werkdag in huis (voor België geldt veelal een extra werkdag). Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan laten wij u dat weten per e-mail en bedraagt de levertijd 3 tot 5 werkdagen.

Leverpogingen en avondbezorging

Is er niemand aanwezig op het afleveradres tijdens de bezorging? Dan bezorgt de chauffeur het pakket bij de buren (particuliere bestellingen) of volgt er een tweede afleverpoging op de volgende werkdag (bij zakelijke bestellingen).

Nieuw: Wilt u uw bestelling dezelfde dag nog ontvangen? Dan kunt u de verzendoptie 'Same day delivery' selecteren tijdens het afrekenen. Houdt u er rekening mee dat wij uw bestelling voor 11.15 uur binnen moeten hebben.

2.3. Wat is de status van mijn bestelling?

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u op de hoogte wilt blijven van de status van uw bestelling. Om die reden sturen wij u een e-mail zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.

In de e-mail vindt u de traceercode (track & trace) van uw pakket. Op die manier kunt u precies zien wat de status is van uw bestelling.

Heeft u geen traceercode ontvangen?  Geen probleem, neem dan contact met ons op via de chat en wij zoeken het voor u uit.

2.4. Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland bedragen de standaard verzendkosten € 4,95 excl. btw per bestelling. Voor België bedragen de verzendkosten € 7,95 excl. btw per bestelling. Voor extra diensten, zoals een avondlevering, gelden er meerprijzen. Die vermelden wij tijdens het afrekenen. Bestelt u voor meer dan € 99? Dan betaalt u geen verzendkosten! Meer informatie..

2.5. Kan ik een ander afleveradres opgeven of wijzigen?

Ja, dit kunt u invullen tijdens het afrekenen van uw bestelling bij 'ander afleveradres'. Heeft u reeds de bestelling geplaatst? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via de chat of telefoon.

2.6. Op afspraak bezorgen / gewenste bezorgdatum

Wilt u uw bestelling op een bepaalde datum ontvangen? In de meeste gevallen is dat mogelijk. Tijdens het bestellen kunt u in het opmerkingenveld (laatste stap) de gewenste bezorgdatum opgeven. Wij gaan dan ons uiterste best doen om alle artikelen op of voor die datum te bezorgen. Mocht het niet lukken, dan nemen wij vooraf contact met u op.

2.7. Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

U kunt de volgende bezorgopties selecteren tijdens het afrekenen van uw bestelling:

  • Op hetzelfde adres bezorgen als uw factuuradres (met of zonder avondlevering).
  • Bezorgen op een ander verzendadres (met of zonder avondlevering).
  • Ophalen bij een DHL ophaalpunt of servicepunt bij u in de buurt.
  • Same Day Delivery.
  • Niet afleveren bij de buren.
  • Afhalen in ons magazijn in Heerde.
2.8. Mijn artikel is defect of foutief geleverd. Wat nu?

Vervelend dat u foutieve of defecte artikelen heeft ontvangen.  U kunt de betreffende artikelen naar ons terugsturen en aanmelden via de retourpagina. Wij zullen de juiste artikelen dan opnieuw naar u toesturen. Uiteraard hoeft u niet te betalen voor de verzendkosten.

2.9. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Als consument kunt u tot 14 dagen na ontvangst de gehele bestelling zonder opgave van reden annuleren.Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw rekening. Wilt u de bestelling annuleren en de bestelling retourneren? Gebruik hiervoor het Modelformulier voor herroeping. Meer informatie over retourneren en het Modelformulier voor herroeping vindt u op deze pagina.

Contactgegevens

Kittenenlijmen.nl
Adres Hitzumerweg 7
Postcode 8806 KE
Plaats Achlum
Land Nederland
Telefoon 0517 745080
E-mail [email protected]