Bestellen en betalen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Het betalen van je bestelling kun je doen met verschillende betaalmethoden. De keuze voor een betaalmethode maak je tijdens het plaatsen van een bestelling. Bij Kittenenlijmen.nl kun je betalen met iDeal, creditcard en Bancontact (BE).
Is mijn betaling veilig op jullie website?
Kittenenlijmen.nl maakt gebruik van een beveiligde SSL-verbinding (zie de 'https' boven in de url-balk). Daarnaast gaan de betalingen via erkende en veilige betaalproviders. Dit creëert een veilige en betrouwbare omgeving, met ook snelheid en gemak als belangrijke factor. Jouw betaling zal daarom absoluut veilig plaatsvinden!
Kan ik een product toevoegen aan een bestaande bestelling?
Indien je één of meerdere producten wil toevoegen aan een bestaande bestelling, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Of dit kan, hangt namelijk af van het feit of jouw bestelling al is meegegeven aan de bezorgdienst. Er zijn twee opties:
Jouw bestelling is nog niet verstuurd
Wanneer jouw pakket nog bij ons in het magazijn staat, kunnen wij er nog producten aan toevoegen. Als je contact met ons opneemt, zullen wij in ons systeem een nieuwe order aanmaken, die wij vervolgens koppelen aan de door jou eerder geplaatste order. Zo betaal je maar één keer verzendkosten.
Jouw bestelling is al wel verstuurd
Is jouw bestelling al onderweg naar jou? Dan adviseren we je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Omdat het dan om een nieuw te verzenden pakket gaat, zul je hierover wel verzendkosten moeten betalen. Het is daarom zaak om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen wanneer je bedenkt dat je één of meerdere producten wil toevoegen aan je bestelling.
Wat is de minimale bestelwaarde?
Leuk dat je een bestelling bij ons wil plaatsen! We hanteren een minimale bestelwaarde van 2,50 per bestelling. We begrijpen dat je de laagste prijs zoekt voor een enkel product, en we willen je uiteraard de beste deals bieden. Deze minimale bestelwaarde stelt ons in staat om de logistieke processen, van het orderpicken en inpakken tot de verzending, efficiënt en tegen de scherpste tarieven te houden. Hierdoor kunnen we op onze beurt weer scherpe prijzen en aantrekkelijke aanbiedingen blijven doen op al onze kitten en lijmen.
Goed nieuws is dat vrijwel al onze hoogwaardige kitten en lijmen, en de meeste van de bijbehorende accessoires, al boven deze bestelwaarde ligt. Zo kun je gemakkelijk je benodigde producten vinden én profiteren van onze efficiënte service en voordelige prijzen.
Ontvang ik een orderbevestiging na mijn bestelling?
Jazeker! Je krijgt altijd een orderbevestiging wanneer je een bestelling plaatst. Ons systeem zorgt ervoor dat je binnen een aantal minuten een bevestiging van je bestelling in je mailbox hebt zitten. Is dit niet het geval, wacht dan even af of controleer je spamfolder (ongewenste e-mail). Heb je na een ruime tijd nog steeds geen orderbevestiging, neem dan contact met ons op. Wij gaan je dan helpen, zodat je alsnog je orderbevestiging krijgt.
Wat gebeurt er als een product dat ik heb besteld niet op voorraad blijkt te zijn?
In onze webshop kun je zien of een product op voorraad is of niet. Je mag hier dan ook op rekenen. In een sporadisch geval kan het voorkomen dat het door jou bestelde product tóch niet op voorraad is. Dit kan komen doordat iemand een paar seconden voor jou een grotere (grote) bestelling heeft gedaan, of door een storing in ons systeem.
Wanneer het door jou bestelde product niet op voorraad is, krijg je hiervan altijd een melding van ons. We laten je weten wat onze inschatting is van levering, en bieden anders een gepast alternatief aan je aan. Je mag van ons verwachten dat wij er alles aan doen om jou zo goed mogelijk te helpen wanneer dit voorkomt. Dit betekent goede communicatie en duidelijke afspraken.
Zijn de prijzen op de webshop inclusief of exclusief BTW?
Of de prijzen op de webshop inclusief of exclusief btw zijn kun je zelf instellen op Kittenenlijmen.nl. In de grijze menubalk zie je helemaal rechts bovenaan een schuifknopje. Dit is het btw-knopje, waarmee je zelf kan instellen of de prijzen inclusief of exclusief BTW getoond worden. Dit is ideaal als je een zakelijke klant bent, of juist een consument. Zo heb jij altijd de juiste prijzen.
We voeren regelmatig acties op onze producten. Deze acties worden direct meegenomen in de prijzen. Zo zie je direct wat de actieprijs is inclusief en exclusief BTW. Je hoeft dus niets meer na te rekenen in je winkelmand!
Waarom lukt het mij niet om mijn bestelling af te ronden?
In 99,9% van alle bestellingen gaat alles zoals het moet lopen. Sporadisch kan het voorkomen dat jouw bestelling niet afgerond kan worden. Dit kan verschillende oorzaken hebben: browserproblemen, onvolledige gegevens, stortingen bij de betaalsystemen, of andere oorzaken. Neem wanneer dit gebeurt zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zoeken dan de oorzaak van het probleem, en lossen het samen met je op.
Kan ik een bestelling plaatsen zonder account?
Ja, dat is mogelijk. We raden je aan om een account te maken. Dit zodat je altijd al jouw bestelling overzichtelijk op een rij hebt, je gemakkelijk een herhaalbestelling kunt doen, je favoriete producten kunt toevoegen voor later en nog veel meer. Wil je geen gebruik maken van deze handige features, dan is het plaatsen van een bestelling zonder account ook een mogelijkheid. Uiteraard hebben we wel een e-mailadres nodig, om jou de orderbevestiging en de factuur te kunnen sturen.
Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
Een kortingscode is altijd fijn om te kunnen gebruiken. We willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Ga naar je winkelwagen, en navigeer met je muis naar het kopje 'Kortingscode'. Dit staat onder het groene vlak waar de samenvatting van jouw bestelling staat. Als je hierop klikt, vouwt een klein schermpje uit met een invulveld. In dit invulveld voer jij de door jou verkregen kortingscode in. Klik je op toepassen, dan zal de korting automatisch worden berekend over jouw bestelling. Je ziet de berekende korting ook in het overzicht.
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt in onze webshop veilig, gemakkelijk en snel uw bestelling plaatsen. Graag leggen wij uit hoe het werkt. Bestellen doet u in 4 eenvoudige stappen:
1. Plaats uw artikel(en)
Heeft u gevonden wat u zocht? Druk dan groene bestelknop om het artikel in uw digitale winkelmandje te plaatsen. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.
U kunt in uw winkelmand het aantal aanpassen als meerdere stuks wilt bestellen. Wilt u een artikel verwijderen uit uw winkelmand? Klik dan op het kruisje.
2. Kies voor bezorgen of afhalen
Bent u uitgewinkeld? Kies dan in uw winkelmand of u uw bestelling wilt laten bezorgen of dat u deze komt afhalen. Klik vervolgens op 'verder naar gegevens'.
3. Bestellen met óf zonder account
U kunt bij Bostikshop zowel met als zonder account bestellen. Heeft u een account? Dan gaat het bestellen veel sneller en kunt u gemakkelijk een herhaalbestelling doen en facturen terugvinden.
Nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, dan hebben we nog wel enkele gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden u aan een account te maken, want dat heeft heel veel voordelen. Gelukkig gaat dat heel makkelijk.
4. Controleren en betalen
Kies de betaalmethode die u wenst te gebruiken.
U ziet nu het besteloverzicht. Klopt alles wat er staat?
Zo ja, dan kunt u veilig betalen en de bestelling afronden. Wij houden u vervolgens op de hoogte van uw bestelling.
Kan ik een bestelling aan jullie doorgeven?
Heeft u een zakelijk account bij ons? Dan kunt u ook uw bestelling per e-mail, chat of telefonie doorgeven. Wij zullen de bestelling voor u verwerken. U ontvangt dan een factuur van ons en houden u op de hoogte van uw bestelling. Wel zo gemakkelijk.
Maak nu gratis een zakelijk account aan.
Hoe kan ik een herhaalbestelling doorgeven?
Wilt u een eerdere bestelling opnieuw plaatsen? Dat kan gemakkelijk in uw Bostikshop account.
- Meld u aan door bovenaan de website op 'Inloggen' te klikken. Vul vervolgens uw e-mailadres en wachtwoord in.
- U bent nu in uw dashboard beland. Ga naar 'Mijn bestellingen'.
- Druk op 'Bekijken' bij de bestelling die u opnieuw wilt plaatsen.
- U ziet nu de details van de bestelling. Onderaan klikt u op de knop 'Opnieuw bestellen'.
- De bestelling wordt nu doorgestuurd naar uw winkelwagen. Doorloop de stappen en rond de bestelling af.
Wij sturen u tot slot nog een e-mailbevestiging van de nieuwe bestelling en houden u uiteraard op de hoogte.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd. Wat nu?
Mijn iDeal betaling is mislukt
Wanneer uw iDeal betaling mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van uw betaalrekening. Is dit niet het geval, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected].
Mijn creditcardbetaling is mislukt
Wanneer u tijdens uw betaling via creditcard per ongeluk het scherm wegklikt, onderbroken wordt of mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van de creditcardrekening. Is het bedrag niet afgeschreven, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van de creditcard rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact met ons op.
Creditcardbetaling beveiliging
Wij hebben creditcard betalingen extra beveiligd om fraude te voorkomen. Dit gebeurt middels de 3D Secure technologie van uw creditcard. 3D Secure betalingen zijn creditcard-transacties waarbij de kaarthouder niet alleen het kaartnummer, maar ook een code of wachtwoord moet invullen. Dit voorkomt de kans op fraude (transacties die worden verricht met een gestolen kaart).
Krijgt u een foutmelding bij uw creditcard betaling? Neem dan contact op met uw bank of selecteer tijdens het afrekenen een andere betaalmethode.
Mijn betaling wordt onterecht geweigerd
Soms worden een betaling geweigerd, terwijl al uw ingevoerde gegevens kloppen. Dit kan komen doordat uw betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt. Helaas komt fraude geregeld voor en daarom worden betalingen goed gecontroleerd en het risico op fraude ingeschat. Zo wordt het risico op fraude hoger ingeschat bij een creditcard uit een ander land dan waarvan u de bestelling plaatst, of wanneer er al een aantal betaalpogingen achter elkaar zijn mislukt. Dit komt namelijk vaak voor bij de wijze waarop fraudeurs te werk gaan.
We kunnen dit helaas niet altijd voorkomen, maar wel voor u oplossen! Lukt het u niet meer om de betaling af te ronden? Neem dan contact met ons op en we zoeken voor u uit waar het misgaat en zorgen het opgelost wordt.
Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen wij deze vaak nog voor u wijzigen of annuleren.
Heeft u de e-mail met track & trace al ontvangen?
U heeft de verzendbevestiging met track & trace code nog niet ontvangen? Neem contact met ons op via de chat of telefoon. Wellicht kunnen wij uw bestelling dan nog voor u wijzigen en dezelfde dag verzenden.
Is de bezorger al bij u langs geweest?
- Nee? Dan kunt u het pakket weigeren. Wij krijgen dan het pakket retour en nemen contact met u op.
- Ja? Geen probleem, meld uw retour aan via de retourpagina. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is bij ons kosteloos.
Waar vind ik mijn factuur?
Je factuur vinden is bij Kittenenlijmen.nl erg gemakkelijk. We zetten het op een rijtje voor je, of je nou wel of geen account bij ons hebt. Tip: via je account heb je je facturen sneller gevonden dan zonder account!
Heb je een account? Volg dan deze stappen:
- Log in op onze website bij 'Mijn account' rechts bovenin. Vul je accountgegevens in en klik op 'inloggen'.
- Ga naar het kopje 'Mijn bestellingen', links in het menu. Dit is een overzicht van al jouw bestellingen.
- Klik op de betreffende bestelling waarvan jij de factuur wil downloaden.
- Wanneer je op jouw bestelling geklikt hebt, kun je vervolgens de factuur downloaden.
Heb je niet een account bij Kittenenlijmen.nl? Geen probleem!
Als je geen account hebt aangemaakt bij je bestelling, ontvang je de factuur altijd als PDF-bijlage in de orderbevestiging die we je per e-mail sturen. Controleer hiervoor je inbox en eventueel je spamfolder.
Hulp nodig?
Kun je de factuur toch niet vinden of heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via 0517-745080 of stuur een e-mail naar [email protected]. We helpen je graag verder!