Menu
EUR

Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling, de voorraad of de levertijd? We staan je graag te woord. Helaas kunnen wij momenteel niet adviseren over technische vraagstukken, hopelijk hiervoor je begrip. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.
Bereikbaar
Op werkdagen van 8:00 - 17:00
Live chat
Beschikbaar tijdens werktijden

Heb je een vraag over je bestelling, de voorraad of de levertijd? We staan je graag te woord. Helaas kunnen wij momenteel niet adviseren over technische vraagstukken, hopelijk hiervoor je begrip. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

Neem contact op

Contactgegevens

0517 745 080
Kittenenlijmen.nl Industrieweg 4-C
9482 TT Tynaarlo
Nederland

Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Het betalen van je bestelling kun je doen met verschillende betaalmethoden. De keuze voor een betaalmethode maak je tijdens het plaatsen van een bestelling. Bij Kittenenlijmen.nl kun je betalen met iDeal, creditcard en Bancontact (BE).

Is mijn betaling veilig op jullie website?

Kittenenlijmen.nl maakt gebruik van een beveiligde SSL-verbinding (zie de 'https' boven in de url-balk). Daarnaast gaan de betalingen via erkende en veilige betaalproviders. Dit creëert een veilige en betrouwbare omgeving, met ook snelheid en gemak als belangrijke factor. Jouw betaling zal daarom absoluut veilig plaatsvinden!

Kan ik een product toevoegen aan een bestaande bestelling?

Indien je één of meerdere producten wil toevoegen aan een bestaande bestelling, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Of dit kan, hangt namelijk af van het feit of jouw bestelling al is meegegeven aan de bezorgdienst. Er zijn twee opties:

Jouw bestelling is nog niet verstuurd

Wanneer jouw pakket nog bij ons in het magazijn staat, kunnen wij er nog producten aan toevoegen. Als je contact met ons opneemt, zullen wij in ons systeem een nieuwe order aanmaken, die wij vervolgens koppelen aan de door jou eerder geplaatste order. Zo betaal je maar één keer verzendkosten.

Jouw bestelling is al wel verstuurd

Is jouw bestelling al onderweg naar jou? Dan adviseren we je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Omdat het dan om een nieuw te verzenden pakket gaat, zul je hierover wel verzendkosten moeten betalen. Het is daarom zaak om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen wanneer je bedenkt dat je één of meerdere producten wil toevoegen aan je bestelling.

Wat is de minimale bestelwaarde?

Leuk dat je een bestelling bij ons wil plaatsen! We hanteren een minimale bestelwaarde van 2,50 per bestelling. We begrijpen dat je de laagste prijs zoekt voor een enkel product, en we willen je uiteraard de beste deals bieden. Deze minimale bestelwaarde stelt ons in staat om de logistieke processen, van het orderpicken en inpakken tot de verzending, efficiënt en tegen de scherpste tarieven te houden. Hierdoor kunnen we op onze beurt weer scherpe prijzen en aantrekkelijke aanbiedingen blijven doen op al onze kitten en lijmen.

Goed nieuws is dat vrijwel al onze hoogwaardige kitten en lijmen, en de meeste van de bijbehorende accessoires, al boven deze bestelwaarde ligt. Zo kun je gemakkelijk je benodigde producten vinden én profiteren van onze efficiënte service en voordelige prijzen.

Ontvang ik een orderbevestiging na mijn bestelling?

Jazeker! Je krijgt altijd een orderbevestiging wanneer je een bestelling plaatst. Ons systeem zorgt ervoor dat je binnen een aantal minuten een bevestiging van je bestelling in je mailbox hebt zitten. Is dit niet het geval, wacht dan even af of controleer je spamfolder (ongewenste e-mail). Heb je na een ruime tijd nog steeds geen orderbevestiging, neem dan contact met ons op. Wij gaan je dan helpen, zodat je alsnog je orderbevestiging krijgt. 

Wat gebeurt er als een product dat ik heb besteld niet op voorraad blijkt te zijn?

In onze webshop kun je zien of een product op voorraad is of niet. Je mag hier dan ook op rekenen. In een sporadisch geval kan het voorkomen dat het door jou bestelde product tóch niet op voorraad is. Dit kan komen doordat iemand een paar seconden voor jou een grotere (grote) bestelling heeft gedaan, of door een storing in ons systeem.

Wanneer het door jou bestelde product niet op voorraad is, krijg je hiervan altijd een melding van ons. We laten je weten wat onze inschatting is van levering, en bieden anders een gepast alternatief aan je aan. Je mag van ons verwachten dat wij er alles aan doen om jou zo goed mogelijk te helpen wanneer dit voorkomt. Dit betekent goede communicatie en duidelijke afspraken.

Zijn de prijzen op de webshop inclusief of exclusief BTW?

Of de prijzen op de webshop inclusief of exclusief btw zijn kun je zelf instellen op Kittenenlijmen.nl. In de grijze menubalk zie je helemaal rechts bovenaan een schuifknopje. Dit is het btw-knopje, waarmee je zelf kan instellen of de prijzen inclusief of exclusief BTW getoond worden. Dit is ideaal als je een zakelijke klant bent, of juist een consument. Zo heb jij altijd de juiste prijzen.

We voeren regelmatig acties op onze producten. Deze acties worden direct meegenomen in de prijzen. Zo zie je direct wat de actieprijs is inclusief en exclusief BTW. Je hoeft dus niets meer na te rekenen in je winkelmand!

Waarom lukt het mij niet om mijn bestelling af te ronden?

In 99,9% van alle bestellingen gaat alles zoals het moet lopen. Sporadisch kan het voorkomen dat jouw bestelling niet afgerond kan worden. Dit kan verschillende oorzaken hebben: browserproblemen, onvolledige gegevens, stortingen bij de betaalsystemen, of andere oorzaken. Neem wanneer dit gebeurt zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zoeken dan de oorzaak van het probleem, en lossen het samen met je op.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder account?

Ja, dat is mogelijk. We raden je aan om een account te maken. Dit zodat je altijd al jouw bestelling overzichtelijk op een rij hebt, je gemakkelijk een herhaalbestelling kunt doen, je favoriete producten kunt toevoegen voor later en nog veel meer. Wil je geen gebruik maken van deze handige features, dan is het plaatsen van een bestelling zonder account ook een mogelijkheid. Uiteraard hebben we wel een e-mailadres nodig, om jou de orderbevestiging en de factuur te kunnen sturen. 

Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?

Een kortingscode is altijd fijn om te kunnen gebruiken. We willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Ga naar je winkelwagen, en navigeer met je muis naar het kopje 'Kortingscode'. Dit staat onder het groene vlak waar de samenvatting van jouw bestelling staat. Als je hierop klikt, vouwt een klein schermpje uit met een invulveld. In dit invulveld voer jij de door jou verkregen kortingscode in. Klik je op toepassen, dan zal de korting automatisch worden berekend over jouw bestelling. Je ziet de berekende korting ook in het overzicht.

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt in onze webshop veilig, gemakkelijk en snel uw bestelling plaatsen. Graag leggen wij uit hoe het werkt. Bestellen doet u in 4 eenvoudige stappen:

1. Plaats uw artikel(en)

Heeft u gevonden wat u zocht? Druk dan groene bestelknop om het artikel in uw digitale winkelmandje te plaatsen. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. 

U kunt in uw winkelmand het aantal aanpassen als meerdere stuks wilt bestellen. Wilt u een artikel verwijderen uit uw winkelmand? Klik dan op het kruisje.

2. Kies voor bezorgen of afhalen

Bent u uitgewinkeld? Kies dan in uw winkelmand of u uw bestelling wilt laten bezorgen of dat u deze komt afhalen. Klik vervolgens op 'verder naar gegevens'.

3. Bestellen met óf zonder account

U kunt bij Bostikshop zowel met als zonder account bestellen. Heeft u een account? Dan gaat het bestellen veel sneller en kunt u gemakkelijk een herhaalbestelling doen en facturen terugvinden.

Nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, dan hebben we nog wel enkele gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden u aan een account te maken, want dat heeft heel veel voordelen. Gelukkig gaat dat heel makkelijk.

4. Controleren en betalen

Kies de betaalmethode die u wenst te gebruiken. 

U ziet nu het besteloverzicht. Klopt alles wat er staat?

Zo ja, dan kunt u veilig betalen en de bestelling afronden. Wij houden u vervolgens op de hoogte van uw bestelling.

Kan ik een bestelling aan jullie doorgeven?

Heeft u een zakelijk account bij ons? Dan kunt u ook uw bestelling per e-mail, chat of telefonie doorgeven. Wij zullen de bestelling voor u verwerken. U ontvangt dan een factuur van ons en houden u op de hoogte van uw bestelling. Wel zo gemakkelijk.

Maak nu gratis een zakelijk account aan.

Hoe kan ik een herhaalbestelling doorgeven?

Wilt u een eerdere bestelling opnieuw plaatsen? Dat kan gemakkelijk in uw Bostikshop account. 

  1. Meld u aan door bovenaan de website op 'Inloggen' te klikken. Vul vervolgens uw e-mailadres en wachtwoord in.
  2. U bent nu in uw dashboard beland. Ga naar 'Mijn bestellingen'.
  3. Druk op 'Bekijken' bij de bestelling die u opnieuw wilt plaatsen.
  4. U ziet nu de details van de bestelling. Onderaan klikt u op de knop 'Opnieuw bestellen'. 
  5. De bestelling wordt nu doorgestuurd naar uw winkelwagen. Doorloop de stappen en rond de bestelling af.

Wij sturen u tot slot nog een e-mailbevestiging van de nieuwe bestelling en houden u uiteraard op de hoogte.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd. Wat nu?

Mijn iDeal betaling is mislukt

Wanneer uw iDeal betaling mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van uw betaalrekening. Is dit niet het geval, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected].

Mijn creditcardbetaling is mislukt 

Wanneer u tijdens uw betaling via creditcard per ongeluk het scherm wegklikt, onderbroken wordt of mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van de creditcardrekening. Is het bedrag niet afgeschreven, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van de creditcard rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact met ons op.

Creditcardbetaling beveiliging

Wij hebben creditcard betalingen extra beveiligd om fraude te voorkomen. Dit gebeurt middels de 3D Secure technologie van uw creditcard. 3D Secure betalingen zijn creditcard-transacties waarbij de kaarthouder niet alleen het kaartnummer, maar ook een code of wachtwoord moet invullen. Dit voorkomt de kans op fraude (transacties die worden verricht met een gestolen kaart). 

Krijgt u een foutmelding bij uw creditcard betaling? Neem dan contact op met uw bank of selecteer tijdens het afrekenen een andere betaalmethode.

 

Mijn betaling wordt onterecht geweigerd

Soms worden een betaling geweigerd, terwijl al uw ingevoerde gegevens kloppen. Dit kan komen doordat uw betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt. Helaas komt fraude geregeld voor en daarom worden betalingen goed gecontroleerd en het risico op fraude ingeschat. Zo wordt het risico op fraude hoger ingeschat bij een creditcard uit een ander land dan waarvan u de bestelling plaatst, of wanneer er al een aantal betaalpogingen achter elkaar zijn mislukt. Dit komt namelijk vaak voor bij de wijze waarop fraudeurs te werk gaan.

We kunnen dit helaas niet altijd voorkomen, maar wel voor u oplossen! Lukt het u niet meer om de betaling af te ronden? Neem dan contact met ons op en we zoeken voor u uit waar het misgaat en zorgen het opgelost wordt.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen wij deze vaak nog voor u wijzigen of annuleren. 

Heeft u de e-mail met track & trace al ontvangen?

U heeft de verzendbevestiging met track & trace code nog niet ontvangen? Neem contact met ons op via de chat of telefoon. Wellicht kunnen wij uw bestelling dan nog voor u wijzigen en dezelfde dag verzenden.

Is de bezorger al bij u langs geweest?

  • Nee? Dan kunt u het pakket weigeren. Wij krijgen dan het pakket retour en nemen contact met u op.
  • Ja? Geen probleem, meld uw retour aan via de retourpagina. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is bij ons kosteloos.
Waar vind ik mijn factuur?

Je factuur vinden is bij Kittenenlijmen.nl erg gemakkelijk. We zetten het op een rijtje voor je, of je nou wel of geen account bij ons hebt. Tip: via je account heb je je facturen sneller gevonden dan zonder account!

Heb je een account? Volg dan deze stappen:

  1. Log in op onze website bij 'Mijn account' rechts bovenin. Vul je accountgegevens in en klik op 'inloggen'.
  2. Ga naar het kopje 'Mijn bestellingen', links in het menu. Dit is een overzicht van al jouw bestellingen.
  3. Klik op de betreffende bestelling waarvan jij de factuur wil downloaden.
  4. Wanneer je op jouw bestelling geklikt hebt, kun je vervolgens de factuur downloaden.

Heb je niet een account bij Kittenenlijmen.nl? Geen probleem!

Als je geen account hebt aangemaakt bij je bestelling, ontvang je de factuur altijd als PDF-bijlage in de orderbevestiging die we je per e-mail sturen. Controleer hiervoor je inbox en eventueel je spamfolder.

 

Hulp nodig?

Kun je de factuur toch niet vinden of heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via 0517-745080 of stuur een e-mail naar [email protected]. We helpen je graag verder!

Bezorging en verzending
Kan er in België geleverd worden?

Absoluut, levering in België is een standaarddienst die wij aanbieden. Klanten in heel België kunnen eenvoudig en efficiënt bestellingen plaatsen via onze webshop. Wij werken samen met betrouwbare logistieke partners om een snelle en veilige verzending van al uw producten te garanderen. De geschatte levertijd voor zendingen naar België bedraagt doorgaans twee werkdagen. Transparantie in verzendkosten staat bij ons voorop; de exacte tarieven worden duidelijk gespecificeerd tijdens het afrekenproces. Zo bent u altijd volledig geïnformeerd voordat u uw aankoop afrondt. Ontdek vandaag nog het gemak en de efficiëntie van bestellen bij ons, ook vanuit België.

Wat kan ik doen als mijn pakket vertraagd is?

Het is erg frustrerend als je uitkijkt naar een levering en deze onverwacht vertraging oploopt. Begrijpelijk! Vertragingen kunnen diverse oorzaken hebben, zoals onverwachte drukte, logistieke uitdagingen of andere externe factoren. Om je zo goed mogelijk te informeren en te ondersteunen, hebben we de meest gestelde vragen over vertraagde zendingen hieronder beantwoord.

Veelgestelde vragen bij vertraagde leveringen

  • Mijn pakket is nog niet bezorgd. Wat nu? Begin altijd met het controleren van de meest recente trackinginformatie via de link in je verzendbevestiging. Dit geeft vaak direct inzicht in de status en eventuele updates over de bezorging.
  • Hoe lang wacht ik met het ondernemen van actie? Een vertraagd pakket wordt in de meeste gevallen binnen 1 tot 3 werkdagen alsnog geleverd. Mocht je bestelling na deze periode nog steeds niet zijn gearriveerd, neem dan contact met ons op voor verdere assistentie.
  • Wat gebeurt er als mijn pakket zoekraakt? Indien je pakket na een redelijke termijn (afhankelijk van de vervoerder) niet is bezorgd en ook niet meer traceerbaar is, initiëren wij een onderzoekstraject bij de desbetreffende vervoerder. Dit proces duurt gemiddeld 5 tot 10 werkdagen.
  • Kan ik een vergoeding krijgen bij een te late levering? Het is belangrijk om te weten dat alle opgegeven levertijden indicatief zijn en er geen rechten aan kunnen worden ontleend. Hierdoor kunnen wij geen standaardvergoeding bieden bij vertragingen, aangezien we afhankelijk zijn van de prestaties van de vervoerder. Vanzelfsprekend zoeken we wel altijd een passende oplossing mocht je bestelling beschadigd of verloren aankomen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren als gevolg van vertraging? Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we in de meeste gevallen de annulering voor je regelen. Mocht het pakket echter al onderweg zijn, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
  • De trackingstatus is al dagen ongewijzigd. Wat nu? Als de trackinginformatie al enige tijd niet is bijgewerkt, raden we je aan contact met ons op te nemen. We controleren de status voor je en zullen, indien nodig, de vervoerder inschakelen voor een nader onderzoek.

Belangrijke opmerking: Levertijden zijn altijd schattingen en kunnen afwijken door uiteenlopende factoren. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Heb je toch nog vragen of behoefte aan persoonlijke ondersteuning? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Krijg ik kittuitjes bij mijn bestelling geleverd?

Bij Kittenenlijmen.nl krijg je standaard kittuitjes bij je bestelling. Zo kun je direct aan de slag, en hoef je deze niet apart te bestellen. Ideaal toch?


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Heb je een bestelling geplaatst, dan gaan we zo snel mogelijk aan de slag voor je. Is jouw bestelling in ons magazijn op voorraad, en heb je op een werkdag voor 16:00 uur besteld, dan verzenden we jouw pakket dezelfde dag nog. De bezorgdienst zal vervolgens zelf een planning maken over de bezorging van jouw pakket. Je krijgt hiervoor een Track-en-Trace code.

Woon je in Nederland, dan zal jouw pakket hoogstwaarschijnlijk de volgende dag al in huis zijn. Dit is uiteraard afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst. In periodes rond Sinterklaas en kerst kan het zijn dat jouw pakket iets later wordt bezorgd. 

Bestel je in het weekend, dan wordt jouw pakket in de vroege ochtend van maandag ingepakt en klaargezet voor vervoer.

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Mits op voorraad, versturen wij de artikelen die u op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, dezelfde dag nog. U heeft uw bestelling veelal de volgende werkdag in huis (voor België geldt veelal een extra werkdag). Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan laten wij u dat weten per e-mail en bedraagt de levertijd 1 tot 2 werkdagen.

Leverpogingen en avondbezorging

Is er niemand aanwezig op het afleveradres tijdens de bezorging? Dan bezorgt de chauffeur het pakket bij de buren (particuliere bestellingen) of volgt er een tweede afleverpoging op de volgende werkdag (bij zakelijke bestellingen).

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u op de hoogte wilt blijven van de status van uw bestelling. Om die reden sturen wij u een e-mail zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.

In de e-mail vindt u de traceercode (track & trace) van uw pakket. Op die manier kunt u precies zien wat de status is van uw bestelling. U kunt ook op deze pagina uw traceercode invoeren om de status van uw pakket te zien.

Heeft u geen traceercode ontvangen?  Geen probleem, neem dan contact met ons op via de chat en wij zoeken het voor u uit.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Voor Nederland bedragen de standaard verzendkosten € 5,95 excl. btw per bestelling. Voor België bedragen de verzendkosten € 7,95 excl. btw per bestelling. Voor extra diensten, zoals een avondlevering, gelden er meerprijzen. Die vermelden wij tijdens het afrekenen. Bestelt u voor meer dan €75? Dan betaalt u geen verzendkosten! Meer informatie..

Kan ik een ander afleveradres opgeven of wijzigen?

Ja, dit kunt u invullen tijdens het afrekenen van uw bestelling bij 'ander afleveradres'. Heeft u reeds de bestelling geplaatst? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via de chat of telefoon.

Op afspraak bezorgen / gewenste bezorgdatum

Wilt u uw bestelling op een bepaalde datum ontvangen? In de meeste gevallen is dat mogelijk. Tijdens het bestellen kunt u in het opmerkingenveld (laatste stap) de gewenste bezorgdatum opgeven. Wij gaan dan ons uiterste best doen om alle artikelen op of voor die datum te bezorgen. Mocht het niet lukken, dan nemen wij vooraf contact met u op.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

U kunt de volgende bezorgopties selecteren tijdens het afrekenen van uw bestelling:

  • Op hetzelfde adres bezorgen als uw factuuradres (met of zonder avondlevering).
  • Bezorgen op een ander verzendadres (met of zonder avondlevering).
  • Ophalen bij een DHL ophaalpunt of servicepunt bij u in de buurt.
  • Niet afleveren bij de buren.
  • Afhalen in ons magazijn in Tynaarlo.
Mijn artikel is defect of foutief geleverd. Wat nu?

Vervelend dat u foutieve of defecte artikelen heeft ontvangen. U kunt de betreffende artikelen naar ons terugsturen en aanmelden via de retourpagina. Wij zullen de juiste artikelen dan opnieuw naar u toesturen. Uiteraard hoeft u niet te betalen voor de verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Als consument kunt u tot 14 dagen na ontvangst de gehele bestelling zonder opgave van reden annuleren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw rekening. Wilt u de bestelling annuleren en de bestelling retourneren? Gebruik hiervoor het Modelformulier voor herroeping. Meer informatie over retourneren en het Modelformulier voor herroeping vindt u op deze pagina.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal excl. btw
0,00
Bestel nog voor 75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking
Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Snelle levering

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Wanneer je bestelling op voorraad is gelden onderstaande leveropties welke te selecteren zijn tijdens het afrekenen:

Standaard verzending
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, de volgende dag in huis. (Op zakelijke adressen is geen zaterdaglevering mogelijk).

Bezorgen bij een DHL-afhaalpunt
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, de volgende dag op het afhaalpunt bezorgd.

Gratis verzending vanaf €75,-

Bij bestellingen vanaf €75,- (excl. btw) profiteer je altijd van gratis verzending.
Bij bestellingen onder de €75,- (excl. btw) betaal je verzendkosten.

Verzendkosten voor Nederland bedragen €5,95,- (excl. btw) *
Verzendkosten voor België bedragen €7,41,- (excl. btw) *

*Voor extra diensten, zoals een avondlevering, kan een meerprijs berekend worden. Die vermelden wij tijdens het afrekenen. Uitgezonderd zijn spoedleveringen en landen buiten de Benelux.

Groot assortiment op voorraad

Kittenenlijmen.nl biedt een groot assortiment professionele Kitten en Lijmen. De meeste producten hebben wij op voorraad, wanneer een product uit voorraad is kunnen wij deze normaliter binnen 5 werkdagen leveren.

Ons assortiment bestaat uit onderanderen: Den Braven, Connect Products, Soudal, Otto-Chemie, Frencken, Griffon, Bostik en Sika. Waar wij officieel dealer van zijn

Volume voordeel bij populaire producten

Bij veel van onze populaire producten bieden wij volumevoordeel. Dit houdt in dat het voordeliger is om hiervan een doos of meerdere dozen te bestellen.