Klantenservice
0
Sluiten

Verzenden & retourneren

Bij Kittenenlijmen.nl kunnen wij je kitten en lijmen over het algemeen zeer snel leveren. Voor 16:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden. ) Je hebt het artikel in de meeste situaties dan de volgende werkdag al.  Particulieren die voor 08:00 uur bestellen ontvangen hun bestelling dezelfde werkdag al (mits op voorraad). Voor België geldt veelal een extra werkdag. Mocht een artikel onverhoopt niet voorradig zijn, dan ontvang je van ons een e-mail met de verwachte levertermijn. Meer informatie over andere bezorgmogelijkheden en -tijden leest u hieronder.

 

Verzending

Bestellingen verzenden wij via een postpakket of als brievenbuspakket met een Track & Trace-code, zodat wij een zo goed mogelijke service kunnen bieden. Wij werken samen met Packs, DPD, Smilda en Trunkrs om je pakket te bezorgen.

Particuliere levering Nederland

U heeft een veelzijdige keuze in verzendmogelijkheden als particulier (levering naar de Waddeneilanden worden extra verzendkosten in rekening gebracht). We zetten deze keuzes voor u op een rij:

Brievenbuspakket

Wanneer uw artikel door de brievenbus past zullen wij kiezen voor het verzenden als brievenbuspakket. Hier hoeft u niet voor thuis te blijven. Bestelt u uw producten voor 14.00 uur dan heeft u de producten de volgende dag* op de mat.

Trunkrs

Bestelt u voor 08:00 uur uw producten, dan ontvangt u dezelfde werkdag* uw bestelling in de avonduren aan huis. Pakketdienst Trunkrs is gericht op particuliere levering, waardoor deze leveringsoptie zakelijk niet mogelijk is. Vandaag besteld en morgen in huis!

Packs

Als u voor 16.00 uur uw producten heeft besteld, worden deze de volgende dag* bij u afgeleverd.

DPD bezorgservice

Wanneer u voor 14.00 uur bestelt, ontvangt u uw producten de volgende dag* in huis. Zaterdaglevering gebeurt alleen bij particuliere adressen.

DPD Servicepunt

Wanneer u voor 14.00 uur bestelt, wordt uw pakket de volgende dag* afgeleverd op een DPD Servicepunt. Kiest u voor deze optie, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen in het systeem de gewenste locatie selecteren.

Tip: PDP levert ook op zaterdagen op een servicepunt. Handig als u in het weekend uw pakket wilt ontvangen. Bestelt u dan wel op vrijdag voor 14.00 uur.

Gratis afhalen in Tynaarlo

Het is mogelijk om uw bestelling kosteloos af te halen bij ons in Tynaarlo. U kunt deze optie aangeven tijdens het afrekenen. U kunt uw bestelling iedere werkdag afhalen tussen 08.30 en 17.00 uur, uitsluitend na telefonisch overleg met onze klantenservice.

*Onze leveranciers geven deze indicatieve tijden door. Wij vertrouwen hierbij op onze leveranciers en de door hun gecommuniceerde tijden. Door onvoorziene omstandigheden bij de bezorgdienst kan de levertijd variëren, waardoor wij over de bezorgtijden helaas geen 100% garantie kunnen geven.

 

Zakelijke levering Nederland

Als zakelijke klant heeft u een ruime keuze uit verzendmogelijkheden (levering naar de Waddeneilanden worden extra verzendkosten in rekening gebracht). We zetten deze keuzes voor u op een rij:

Packs

Als u voor 16.00 uur uw producten heeft besteld, worden deze de volgende dag* bij u afgeleverd.

DPD bezorgservice

Wanneer u voor 14.00 uur bestelt, ontvangt u uw producten de volgende dag* in huis. Zaterdaglevering gebeurt alleen bij particuliere adressen.

DPD Servicepunt

Wanneer u voor 14.00 uur bestelt, wordt uw pakket de volgende dag* afgeleverd op een DPD Servicepunt. Kiest u voor deze optie, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen in het systeem de gewenste locatie selecteren.

Tip: DPD levert ook op zaterdagen op een servicepunt. Handig als u in het weekend uw pakket wilt ontvangen. Bestelt u dan wel op vrijdag voor 14.00 uur.

A7Logistics

Palletverzending Nederland 1 a 2 werkdagen en voor België geldt 2 a 3 werkdagen. A7Logistics bezorgt alleen op werkdagen.

Gratis afhalen in Tynaarlo

Het is mogelijk om uw bestelling kosteloos af te halen bij ons in Tynaarlo. U kunt deze optie aangeven tijdens het afrekenen. U kunt uw bestelling iedere werkdag afhalen tussen 08.30 en 17.00 uur, uitsluitend na telefonisch overleg met onze klantenservice.

*Onze leveranciers geven deze indicatieve tijden door. Wij vertrouwen hierbij op onze leveranciers en de door hun gecommuniceerde tijden. Door onvoorziene omstandigheden bij de bezorgdienst kan de levertijd variëren, waardoor wij over de bezorgtijden helaas geen 100% garantie kunnen geven.

 

Verzendkosten

Voor Nederland bedragen de verzendkosten € 4,95 excl. btw per bestelling. Voor België bedragen de verzendkosten € 6,99 per bestelling. Voor extra diensten, zoals een avondlevering, kan een meerprijs berekend worden. Die vermelden wij tijdens het afrekenen. Bestel je voor meer dan 50 euro exclusief btw? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en wordt je bestelling kosteloos toegestuurd!  Uitgezonderd zijn spoedleveringen en landen buiten de Benelux.

 

Levering België

Voor België geldt een standaard levertijd van 1 à 2 werkdagen*. Wij raden u aan om voor 14.00 uur te bestellen, zodat we dezelfde dag uw pakket nog kunnen meegeven aan de bezorger. Deze bezorging wordt gedaan middels DPD. De mogelijkheid bestaat dat zij hierbij met hun Belgische partner B-post samenwerken.

*Onze leveranciers geven deze indicatieve tijden door. Wij vertrouwen hierbij op onze leveranciers en de door hun gecommuniceerde tijden. Door onvoorziene omstandigheden bij de bezorgdienst kan de levertijd variëren, waardoor wij over de bezorgtijden helaas geen 100% garantie kunnen geven.

 

Overzicht zakelijke leveringen en DPD Servicepunten:

Besteld op:

Geleverd op:

Maandag voor 14.00 uur

Dinsdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Dinsdag voor 14.00 uur

Woensdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Woensdag voor 14.00 uur

Donderdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Donderdag voor 14.00 uur

Vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Vrijdag voor 14.00 uur (particulier)

Zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Vrijdag voor 14.00 uur (zakelijk)

Maandag tussen 10.00 en 17.00 uur

Weekend

Dinsdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Is er niemand aanwezig op het afleveradres tijdens de bezorging? Dan bezorgt de chauffeur het pakket bij de buren (particulier adres) of volgt er een tweede afleverpoging op de volgende werkdag (zakelijke bestellingen). 

 

Leverpogingen

Is er niemand aanwezig op het afleveradres tijdens de bezorging? Dan bezorgt de chauffeur het pakket bij de buren (particuliere bestellingen) of volgt er een tweede afleverpoging op de volgende werkdag (bij zakelijke bestellingen).

 

Uw bestelling retourneren of herroepen

Als consument kun je tot 14 dagen na ontvangst de gehele bestelling zonder opgave van reden annuleren. Buiten die termijn is dat niet mogelijk. Uiteraard dient het product dan niet beschadigd of gebruikt te zijn. Wil je de bestelling annuleren en de bestelling retourneren? Gebruik dan het onderstaande Modelformulier voor herroeping. Het formulier kun je mailen naar [email protected]

Nadat u het Modelformulier voor herroeping heeft gemaild, heb je als consument vervolgens 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, het modelformulier voor herroeping en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Ottosealpro.nl geretourneerd moeten worden. Wij zullen vervolgens het orderbedrag binnen 14 dagen na de retourmelding terugstorten.

 

Modelformulier voor herroeping

(alleen invullen indien u de overeenkomst wilt herroepen)

  • Aan: [ naam ondernemer]

[vestigingsadres ondernemer]

[telefoonnummer ondernemer, indien beschikbaar]

[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer] 

  • Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroept/herroepen*

  • Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]  
  • [Naam consumenten(en)]
  • [Adres consument(en)]
  • [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

Verzendkosten bij retourneren

Bij bestellingen boven de € 50,- betaal je geen verzendkosten. Hoe zit het met de verzendkosten als je als consument een product retourneert? Stel dat je een bestelling plaatst van bijvoorbeeld €53,- en twee kokers lijm terugstuurt met een waarde van 10 euro. Dan is jouw werkelijke bestelling 43 euro. Je bent daarover verzendkosten verschuldigd.

Wij brengen de verzendkosten in rekening op de creditfactuur als je besluit om een gedeelte van je bestelling te retourneren binnen de voorwaarden. In het bovengenoemde voorbeeld van € 43,- euro die je uiteindelijk hebt besteld, komen er nog verzendkosten bij. Wij storten het verschil vervolgens binnen enkele werkdagen terug op de betaalrekening waarmee je online hebt betaald.

 

Heb je nog vragen over het verzenden of retourneren van je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op. Wij staan iedere werkdag voor je klaar.

 

Kittenenlijmen.nl 
t.a.v. Retouren

Industrieweg 4-C

9482 TT, Tynaarlo

Indien aan bovengenoemde voorwaarden zijn voldaan en wij het product in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen terugstorten op de betaalrekening waarmee online is betaald.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »